2 Haziran 2010 Çarşamba

Zihin Kusturmaca-Çeptır Van



Aaah hatırlıyorum da; 5 dakika geç kaldım diye neredeyse ağzıma sıçmıştın.Çok geçmeden attığın yalana sığınıp yanıma sokulmuştun hani. O gün ben isteyerek geç kaldım evet. Çünkü seninle zaman geçirmek istemiyordum.5 dakika daha özgür nefes almanın tadını çıkarmalıydım tıpkı sabah çalan alarmı 5 dakika erteledikten sonra yatılan uykunun verdiği haz gibi.Salya sümük başlattığın ilişkinin temelleri pek sağlam değildi anlayacağın. Kaçamak cevaplarım uzaklara dalan gözlerim vardı. Şimdi zar zor hatırlıyorum sesini. Çokta lazım değil esasında. Attığın kazıkları, yediğim golleri de unuttum sanma. Biz çirkefleşmediysek tamamen , kötü bir söz söylemediysek eğer ardından,Hakkettiğin küfürleri içimizde infilak ettirmişsek; adamlığımızın 'fairplay'inden.

hatırlıyorum da; Ölümle yüzleştiğim günlerde, ne kadar yalnız olduğumu anladım. Bir kaç dost dışında gerisi koca bir 'Yılan'dı. Tenzih edilmesi gereken başkaları da vardır belki benim bilmediğim ama öbür ibneler... 15 gün görmediğin arkadaşın, 8 vizeye girememiş bilmem ne , biri de sormaz ki " aga bu çocuk nerde? Öldü mü kaldı mı noldu?".Ağır olacak ama siklemediğiniz ben sizi ne kadar 'sikler'gözüksemde o zamanlar artık şimdilerde sizden 2 misli daha fazla siklemiyorum sizi ve kendimi.Öyle bir bohem hayat ki artık benim ki. Kusura bakmayın ama dünya sikimde değil.

hatırlıyorum da; Bi ara mcgayver vardı. Mal gibi izlerdik lan, Trt-1'de . çok küçüktüm ama hatırlıyorum pezoyu. Ulan sakızdan nasıl bomba yapar insan. 3 tonluk kapıyı iğneyle nasıl açar lan bir insan. Ajan pardon. Afedersin ama bsg Mcgayver. Bütün Teknolojik gelişmeleri Bond'a versinler yine götü zora düşsün. Sanada hiç bi sik vermedikleri halde sen kendin bişeyler geliştir. Öyle değilmiydi lan? Neyse ya. Öyle bi dünya yok aslanım. Bırak bu işleri , bir insan hem ekşının içinde olup hemde icat yapamaz. başının üstünden roket geçerken jelatin, ataç, karbon kağıdından über sonik ultra anfakeybıl bişey icat edemez ameke.

Hatırlıyorum da; Bi dolu ateri kasetim vardı. Noldu lan onlar? çok değil 15 16 sene öncesiydi. 15 sene içerisinde tamam kaybedersin kırılır bişey olurda hepsi birden nasıl ortadan kayboldu lan!!! Bari bir iki tane kalsaydı. Hayır biraz daha saklama imkanım olsaydı ileride gençlere hava atardım " yaa bizim zamanımızda mikro junyus vardı 8 bit ateri. Öyle ne Pileysıteyşın 20 felan. Ozamanlar oyunlar daha masumdu daha eğlenceliydi. Şimdi oyun diye 10D yi kullanıyorsunuz. Geçen sitrit faytir XxX de dayak yemişsin bak gözünün moru hala geçmedi.Peeeh peeehheeyy..."

Hatırlıyorum da; kızlar beni severdi lan eskiden.Popülerdik gençken. Dibimde 3 kızdan aşağı olmazdı. Şimdi nere düştük arkadaş. Dibimde 3 erkekden azı olmuyor.

Hatırlıyorum da; Solo-test vardı bee. Abim beni fıtık ederdi, ezberlemişti uyanık hep 1 tane bırakırdı göbekte. Havasından geçilmezdi. Geçen gün komşuda gördüm güzel nostalji oldu. Aradan yıllar geçmesine rağmen 3 pıtırcık bıraktım. Zeki çıktım herhalde hatırlayamadım şimdi şeysini.

Hatırlıyorum da; Balkondan sapanla yoldan geçen kel bir amcaya taş atmıştım. Taş tam 12 den vurmuştu ama amca bizi vuramamıştı. Balkon duvarından kısa olduğum için şanslıydım. Dirseklerimden güç alarak yaptığım atraksyondan sonra yara almadan sadece küfür yiyerek içeriye girmiştim. Amca eğer bu yazıyı okursan, Çok üzgünüm ne olur affet beni.

Hatırlıyorum da;
-Evet hatırlasan iyi olacak
Sende kimsin?
-Ben senin sınav programınım. Yarın sınavın olduğunu unuttun mu ?
Hassktr bak bi onu unutmuşum işte.Sağol bu arada hatırlattığın için.

3 yorum:

  1. Hacııı naptın sen yaaaa :)
    Valla göndermelerde var ama 10 numara olmuş :)
    Devam bekiyoruz ...

    YanıtlaSil
  2. Babacan, döktürüpsen yéne...

    YanıtlaSil
  3. sen bu blogu açmakta geç bile kalmışsın washi-san u.u

    YanıtlaSil