9 Mayıs 2014 Cuma

Ruh halim : Gri

Mukayese edilemez acılardan geçiyor yollarım.
7 milyon skovil değerinde olabilir biber gazının verdiği acılık
Gözler yanabilir
Ciğerler tıkanabilir
Burun sızlayabilir direğine kadar.
Ama birimlendirilemeyen acılara ne demeli?
Evladını yitirmiş bir ananın acısı mesela?
Kontrol edilemez bir kargaşaya eşdeğer midir?
Filipinler'i yerle bir eden Tsunami ile peki?
Ya Hiroşima ve Nagazaki deki  atom bombalarının patladıktan sonra açığa çıkan mutlak ısıya yakın mıdır?
Sükuta ermenin yolu bağrı çatlatmaktan mı geçmeli?
Gözler yuvalarından mı çıkmalıydı mesela insanların gerçekleri gösterebilmeleri için?
Tek gözlülere on beşinci yüzyıldan kalma korsan muamelesi yapılırken.
Körler ülkesinde sağır dilsiz olmanın hezimetini çekmek ne zor.
Onlar görmüyor sen anlatamıyorsun.
Onlar duyuyor sen duymuyorsun.
Sağanak yağmurlarda ıslanmak istiyorsun
Payına ahmak ıslatan düşüyor.
Meydanlar gümbür gümbür
Meydanlar hınca hınç dolu.
Kimi sağa çekiyor kimi sola
Ortadayım ben ortada.
İnsanım.
Nefes alıyorum.
Bazen sadece nefes almak bile acıtabiliyor biber gazı olmasa da.
Bazıları hükmediyor.
Bazılarına hüküm çok çabuk geçiyor.
Bazıları hükümleri tanımıyor dimdik ayakta.
Bazıları hüküm yiyor henüz 16 yaşında,
Bir kaç kilo baklavaya.
Adalet arıyorsun sokaklarda , okullarda, orda, şurda, burda.
Arıyorsun adaleti adil yollarla.
Adi'ler yolu kesiyor;
Bazı adi'ler kafa kesiyor kafa ;
"Sen niye inanmıyorsun benim gibi Allah'a"
Kimisi var geçtim Allah'ı tanrıyı dini imanı
Vicdanın varlığından bi haber.
Çocuklar öldürülüyor boktan sebeplerden bu ülkede ve harici ülkelerde.
Kadın mezbahaneleri açılmasından korkuyorum .
Her gün şiddet hergün cinnet.
Mutsuzluk hormonu üretiyoruz tonlarca galon.
Yüzümüzü güldürecek bir haber bekliyoruz
haberler yandaş
haberler muhalif
haberler asparagas.
Gerçeğe ulaşmanın yolları medyasızlıktan geçiyor son zamanlarda.
Sosyal medya diyorlar adına
Sen, ben , o
Herkes muhabir herkes enkırmen.
Kimi vatan kurtarıyor facebooktan
kimi vatan satıyor twitterdan
Dün kardeş olanlar bugün kalleş oluyor 2 tweet aralığında.
Kontrol edilemez acılar yaşıyorum.
Adalet istiyorum tüm dünyaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder